در حوزه ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی دیجیتال ؛
همراه اول در جشنواره ستارگان روابط عمومی، بالاترین روابط عمومی شد
پی اچ پی و جی کوئری: روابط عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، لوح ویژه ارتباطات رسانه ای را دریافت کرد و به عنوان روابط عمومی برتر در بخش روابط عمومی دیجیتال معرفی گردید.
به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، «دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران» (آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی) با حضور تعدادی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و برخی از اساتید بین المللی، در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شد. در بخش معرفی بالاترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی انجام شده موفق به دریافت نشان ویژه «ارتباطات رسانه ای» شد. همین طور روابط عمومی همراه اول باتوجه به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران به عنوان «روابط عمومی برتر» در عرصه «روابط عمومی دیجیتال» در سال ۱۴۰۱ معرفی گردید و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره گردید. در این رویداد پیام آنه گرت آبارزوا، رییس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA) به مناسبت روز ملی روابط عمومی در ایران نیز قرائت شد. در قسمتی از پیام وی عنوان شده بود: «روابط عمومی، یک ضرورت در عصر ارتباطات بشمار می رود و موفقیت سازمان ها، ادارت و شرکتها و دوام آنها در حوزه ها و فعالیت تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته شده است.» بر طبق تعریف رییس IPRA از «روابط عمومی»، این حوزه یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان ها و مخاطبان آنها بر طبق ارسال اطلاعات بوسیله روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد را بر عهده دارد که تحقق این تعریف بر عناصر «تصمیم گیری»، «ایجاد روابط عمومی دوسویه سودمند»، «اطلاع رسانی» و «اخلاق» وابسته است. در همین راستا دو کارگاه آموزشی روابط عمومی با عناوین «روش های تبیین و انعکاس در روابط عمومی» و «مهارت های گویایی، دیداری و شنیداری در روابط عمومی» در روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه بصورت مجازی اجرا شد. گفتنی ست روابط عمومی همراه اول در امتداد برنامه راهبردی این اپراتور و با ماموریت تحقق رویای دیجیتال اهتمام داشته با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه ای، ارتباط خود با مشترکان و رسانه ها را تقویت کرده و بصورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات موردنیاز را فراهم آورد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب