دولت آمریکا از تیک تاک شکایت می کند

دولت آمریکا از تیک تاک شکایت می کند

پی اچ پی و جی کوئری: وزارت دادگستری آمریکا، آماده تنظیم شکایت پشتیبانی از مصرف کننده مقابل سرویس ویدئویی تیک تاک به نمایندگی از کمیسیون تجارت فدرال می شود.



به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از ایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش کرد وزارت دادگستری آمریکا، این ادعاها که تیک تاک، مصرف کنندگان آمریکایی را درباره ی امنیت داده آنها گمراه کرده است را پیگیری نخواهد کرد. بلکه در عوض، از این شرکت به سبب نقض حریم خصوصی کودکان، شکایت می کند.

این وزارتخانه می خواهد قسمتی از شکایت را حذف کند که در آن مدعی شده است تیک تاک، مصرف کنندگان آمریکایی را با عدم اطلاع درباره ی دسترسی کارمندان مستقر در چین شرکت مادر خود به اطلاعات شخصی و مالی آنها، فریب داده است.

رویترز، پیش تر گزارش کرده بود کمیسیون تجارت فدرال، شکایت مقابل تیک تاک و بایت دنس، شرکت مادر این پلتفرم، به سبب نقض حریم خصوصی کودکان را به وزارت دادگستری ارجاع داده است.

بر اساس گزارش رویترز، از طرف دیگر، تیک تاک و بایت دنس، روز پنجشنبه هشدار دادند دادگاه آمریکایی، قانونی که این اپلیکیشن ویدئویی محبوب را در ۱۹ ژانویه سال آینده در آمریکا ممنوع می کند را مسدود خواهدنمود. تیک تاک و بایت دنس، در دادگاه فدرال آمریکا، شکایتی را تنظیم کرده اند تا مانع اجرای قانون فروش الزامی یا مسدود شدن اپلیکیشن تیک تاک تا ۱۹ ژانویه شوند. قانونی که رییس جمهور آمریکا در ۲۴ آوریل امضا کرد، به بایت دنس تا ۱۹ ژانویه مهلت می دهد تا تیک تاک را در آمریکا بفروشد؛ در غیر این صورت با ممنوعیت مواجه می شود.





منبع:

1403/04/01
13:35:02
5.0 / 5
230
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , سرویس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP