گوگل دیگر فعل نیست؟

گوگل دیگر فعل نیست؟

به گزارش پی اچ پی و جی کوئری، تمایل نسل زد برای «جست و جو» به جای «گوگلینگ»، گوگل را در خطر از دست دادن موقعیت خود بعنوان «فعل جست و جو» قرار داده است.



به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از ایسنا، حدود بیست سال پیش، گوگل به نقطه عطف مهمی دست یافت؛ فرهنگ لغت مریام وبستر، «گوگل» را به عنوان فعلی به مدلول «جست و جو برای چیزی در وب»، اضافه کرد. این خبر فوق العاده ای برای این شرکت بود و نشان می داد گوگل در لغت نامه فرهنگ و جامعه، جای گرفته است. بقیه ماجرا در تاریخ است. گوگل به سودآورترین و قدرتمندترین شرکت دنیا تبدیل شد. اما حالا، گوگل در آستانه لغزیدن از این جایگاه است.

مارک شمولیک، تحلیلگر اینترنت در موسسه تحقیقات برن اشتاین در یادداشتی برای سرمایه گذاران، نوشت: خداحافظ فعل گوگل. مخاطبان جوان تر جست و جو می کنند، نه «گوگلینگ».

این یافته های بررسی جدید از عادت های آنلاین نسل زد است که مفسرین بتازگی منتشر نموده اند. نسلی که در سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲ متولد شد، اولین نسلی بود که زندگی آنلاین تمام و کمال را تجربه نمود و خیلی از افراد این نسل، برای دسترسی به اینترنت، بجای کامپیوتر رومیزی و مرورگر وب، مستقیما از تلفن های هوشمند و اپلیکیشن ها استفاده کردند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، حالا مصرف کنندگان نسل زد، رشد کرده و بخش مهمی از اقتصاد شده اند. آنها روال امور را تغییر داده اند و این امر، برندگان و بازندگان جدیدی را ایجاد خواهدنمود.

نسل ایکس و هزاره ها ممکنست «گوگل» را به «فعل» تبدیل نموده باشند اما نسل زد برای جست و جوی محلی، اینستاگرام و تیک تاک را به عنوان موتور جست و جو ترجیح می دهد و طبق بررسی جدید در آمریکا، گوگل برای گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال، در رتبه سوم قرار دارد.




منبع:

1403/06/19
11:32:57
5.0 / 5
73
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP